Livrare

LIVRARE

Furnizorul va livra bunurile sau serviciile în termenul convenit. Partenerul contractual pentru livrarea transporturilor este Fancourier România dar furnizorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, în cazul în care acest lucru îi va permite să îndeplinească mai eficient comanda.

Furnizorul livrează toate articolele în 3-7 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel.

Odată ce coletul dumneavoastră a fost predat serviciului de curierat, veți primi o notificare pe adresa dumneavoastră de e-mail cu numărul de urmărire a coletului și un link de unde puteți schimba adresa de livrare dacă doriți.

Livrarea are loc de obicei dimineața, iar înainte de livrare veți fi anunțat de către serviciul de livrare prin e-mail sau Mesaje SMS sau apeluri. Dacă nu vă aflați la adresa aleasă în momentul livrării, curierul poate depozita coletul în cel mai apropiat distribuitor de coletărie Fancourier România sau depozit. În acest caz, veți primi un mesaj SMS cu un cod pentru a ridica coletul.

Notă: pot exista costuri suplimentare atunci când treceți la un alt serviciu de coletarie. Pentru mai multe informații, contactați direct serviciul de livrare Fancourier România.

Prețul de livrare este de 18 RON. 

În cazul rambursului, trebuie să plătiți o sumă suplimentară de 10 RON. Puteți evita aceste costuri dacă plătiți cu un card de credit.

Livram bunurile achizitionate doar in Romania.

Pentru orice informații suplimentare despre livrare și livrare, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau +40 735 045 786.

CATEVA SFATURI LA PRIMIREA COLETULUI. 

Întrucât înțelegem că ați cumpărat produsul fără să-l vedeți sau să îl testați, vă permitem să îl returnați în termen de 14 zile fără explicații. De asemenea, puteți schimba produsul (de ex. pentru o altă dimensiune sau culoare) sau îl puteți returna dacă ajunge deteriorat.

Puteți citi mai multe despre retururi și reclamații AICI.

În cazul reclamațiilor sau retragerii din contract, aveți și anumite obligații, așa că vă rugăm să urmați sfaturile de mai jos:

– Deschideți cu grijă ambalajul și păstrați-l nedeteriorat.

– Opriți chitanța, deoarece conține adresa la care puteți returna coletul.

– Priviți atent produsul, testați-l cu atenție dacă este necesar – aveți grijă să nu deteriorați produsul.

– Nu scoateți etichetele până nu sunteți sigur că veți păstra produsul.