Termeni șI condiții generale

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Ultima modificare: 06.07.2022

Termenii și condițiile generale ale magazinului online ma-laja © sunt întocmite în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor (ZVPot/ Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, Nr. 20/1998 (25/1998 revizuit), Monitorul Oficial al Republicii Slovenia Slovenia, Nr. 23/1999, 110 /2002, 14/2003-UPB1, 51/2004, 98/2004-UPB2, 117/2004 Dec. SUA: U-I-218/04-8, 46/2006 Dec. SUA: U-I-218/04-31, 126 /2007, 86/2009, 78/2011), Legea afacerilor electronice (ZEPEP/Monitorul Oficial al RS, nr. 57/2000, Monitorul Oficial al RS, nr. 30/). 2001-ZODPM-C, 25/2004 , 73/2004-ZN-C, 98/2004-UPB1, 61/2006-ZEPT), Legea privind protecția datelor cu caracter personal (ZVOP-1/Ur.l. RS, Nr. 86/ 2004, Ur.l.RS, Nr 113/2005-ZInfP, 51/2007-ZUstS-A, 67/2007, 94/2007-UPB1) pe baza recomandărilor Camerei de Comerț a Sloveniei, reglementări care reglementează jurisdicția Inspectoratului de Piață al Republicii Slovenia și codurile internaționale de afaceri electronice.

Magazinul online ma-laja © este administrat de compania ELEN d.o.o. furnizor de servicii de e-business (denumit în continuare „furnizor”).

Condițiile generale de afaceri se referă la funcționarea ma-laja ©, drepturile utilizatorului și relația de afaceri dintre furnizor și client.

ȚIILOR (REZUMATUL LEGISLAȚIEI) 

Furnizorul se obligă să furnizeze întotdeauna clientului următoarele informații:

– identitatea companiei (numele companiei și sediul social, numărul de registru),

– informații de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient (e-mail),

– caracteristicile esențiale ale bunurilor sau serviciilor (inclusiv servicii post-vânzare și garanții)

– disponibilitatea articolelor (fiecare articol sau serviciu oferit pe site ar trebui să fie disponibil într-un timp rezonabil)

– condiții de livrare a articolelor sau de prestare a serviciului (modul, locul și termenul limită de livrare)

– toate prețurile trebuie să fie stabilite în mod clar și fără echivoc și trebuie să se arate clar dacă includ deja taxele și costurile de transport

– metoda de plata si livrare

– valabilitatea în timp a ofertei

– perioada în care este încă posibilă retragerea din contract si condițiile de retragere; în plus, despre dacă și cât costă clientul să se retragă din contract

– să salveze textul contractului, care va fi accesibil clientului la cererea acestuia

– explicația procedurii de reclamație, inclusiv toate informațiile despre persoana de contact sau departamentul de asistență pentru clienți.

OFERTA DE ARTICOLE 

Articolele de pe ma-laja © sunt actualizate frecvent și sunt în stoc. Dacă nu sunt în stoc, acest lucru este de asemenea marcat clar.

METODE DE PLATĂ 

Furnizorul permite următoarele metode de plată:

– cu numerar la livrare

– cu PayPal și carduri de credit (Eurocard/Mastercard, Visa, Discover, American Express) activate de Paypal.

*Pentru comenzile individuale ne rezervam dreptul de a solicita plata prin transfer bancar in contul managerului – ELEN d.o.o. (conform ofertei/bugetului).

Furnizorul emite o factură către cumpărător pe un suport permanent, cu costuri detaliate și instrucțiuni privind modul de retragere din contract și returnarea articolelor, dacă este necesar și posibil. Cumpărătorul este obligat să verifice corectitudinea informațiilor de pe factură și să notifice vânzătorului eventualele erori în termen de 8 zile de la primire. Nu luăm în considerare obiecțiile formulate ulterior cu privire la corectitudinea facturilor emise.

PREȚURI 

Toate prețurile includ TVA, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Preturile sunt valabile in momentul plasării comenzii. Preturile sunt valabile in cazul plătii cu modalitățile de plata specificate, in condițiile specificate.

În ciuda eforturilor noastre de a oferi cele mai actualizate și corecte informații, se poate întâmpla ca informațiile despre preț să fie incorecte. În acest caz, sau în cazul în care prețul articolului se modifică în timpul procesării comenzii, furnizorul va permite cumpărătorului să se retragă de la achiziție și, în același timp, furnizorul va oferi cumpărătorului o soluție care va să fie reciproc satisfăcătoare.

Contractul de cumpărare dintre furnizor și cumpărător se încheie în momentul în care furnizorul confirmă comanda (cumpărătorul primește un e-mail despre starea comenzii confirmate). Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții sunt fixe și se aplică atât furnizorului, cât și cumpărătorului.

Reduceri, coduri promoționale etc. nu se adună.

COD PROMOȚIONAL

Codul promoțional aduce diverse avantaje la achiziție și este limitat în timp. Utilizatorul poate găsi codul promoțional activ pe pagină de titlu a mesajului publicitar, pe pagină site-ului individual, prin buletine informative electronice, prin trimitere prin poștă clasică sau alte servicii media.

Cum se folosește codul promoțional?

Un cod promoțional este un cuvânt pe care un utilizator înregistrat îl introduce în primul pas al unei achiziții online – coșul. După ce faceți clic pe „Introduceți codul promoțional dacă aveți unul”. Reducerea sau beneficiul va fi luat în considerare imediat după aceea.

E-MAIL

Utilizatorul este de acord ca la înscrierea la buletine informative electronice, să-l informăm periodic despre noutățile de pe site, noutățile din ofertă și campaniile promoționale. Furnizorul se obligă să nu folosească greșit adresa de e-mail a utilizatorului în niciun fel și să nu o transmită unei terțe părți. Utilizatorul se poate dezabona de la primirea newsletterelor în orice moment.

REGULI GIVEAWAY

Definiția termenilor

Organizatorul jocului cu premii este compania ma-laja ©, reprezentată în Slovenia de ELEN d.o.o., Slomškova ulica 25, 9000 Murska Sobota, Slovenia. Un participant la jocul cu premii este o persoană fizică care participă la campaniile de premii anunțate.

Câștigătorii premiului sunt desemnați de o funcție de selecție aleatorie pe computer sau de comitetul organizatorului.

Dreptul de a participa la extragerea premiilor (și la alte premii de produse sau vouchere)

Participanții la jocul cu premii pot fi persoane fizice care sunt cetățeni ai Republicii Slovenia. Persoanele angajate de organizatorul extragerii și persoanele angajate de alte persoane juridice legate de implementarea acestei extrageri nu pot participa la extragerea cu premii. Persoanele juridice nu pot participa la tragerea la sorți. Persoanele care nu acceptă regulile jocului cu premii nu pot participa la jocul cu premii. Pentru a participa la jocul cu premii, se consideră că participantul a acceptat regulile jocului cu premii participând la jocul cu premii anunțat.

Pentru a participa la extragerea premiilor, nu este necesară achiziționarea serviciilor sau produselor organizatorului de extragere a premiilor.

Extragere electronică a premiilor

La extragere pot lua parte toți participanții la jocul cu premii. Un participant poate participa la tragerea la sorți o singură dată, cu excepția cazului în care se specifică altfel în jocul individual. Rezultatul tragerii la sorți este final. Apelul nu este posibil. Câștigătorul va fi informat despre primirea și modalitatea de acceptare a premiului prin e-mail sau poștă obișnuită.

Obligațiile trasului

Premiul nu poate fi plătit în numerar și nici nu poate fi schimbat cu un alt articol. Câștigătorul este obligat să furnizeze organizatorului jocului cu premii în scris (e-mail) datele sale personale – nume, prenume, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon și codul postal, toate în termen de două zile de la primirea notificării că el/ea a câștigat premiul.

Plata tuturor taxelor pe premii (inclusiv TVA) este responsabilitatea organizatorului.

Organizatorul va trimite câștigătorilor premiului o adeverință în conformitate cu Legea privind impozitul pe venit și cu Regulamentul privind furnizarea datelor pentru evaluarea impozitului pe venit. Câștigătorul este obligat să declare valoarea premiului în declarația de impozit pe venit. La acceptarea premiului, câștigătorul este obligat să completeze o declarație de acceptare a premiului. Organizatorul nu este responsabil pentru taxele care pot apărea în legătură cu orice alte premii. În cazul în care câștigătorul premiului nu îndeplinește toate obligațiile, se consideră că câștigătorul premiului nu dorește să accepte premiul și, astfel, organizatorul este liber de toate obligațiile în legătură cu câștigătorul premiului în cadrul acestei extrageri și dobândește dreptul de a dispune de premiu pentru orice alt scop. Premiile nu sunt transferabile.

În cazul în care organizatorul extragerii premiului în termen de trei (3) zile lucrătoare de la momentul în care câștigătorul trimite o notificare că a fost extras, din orice motiv (de exemplu: câștigătorul declară că nu dorește să accepte premiul, adresa sau adresa de email este incompletă sau incorectă etc.) nu primește toate informațiile necesare și o declarație că dorește să primească premiul, se consideră că câștigătorul nu dorește să accepte premiul și astfel organizatorul este liber de orice obligație în legătură cu câștigătorul acestei extrageri și dobândește dreptul de a dispune de premiu în orice alt scop.

Protecția datelor cu caracter personal

Organizatorul jocului cu premii protejează toate datele personale obținute de la participanți în timpul desfășurării jocului cu premii în conformitate cu reglementările care reglementează protecția datelor cu caracter personal. Organizatorul poate folosi datele personale obținute de la participanți exclusiv in scopurile pentru care au fost obținute. Participantul la jocul cu premii este de acord ca organizatorul să-i poată trimite notificări cu privire la oferta organizatorului. Participantul sau tutorele sau reprezentantul său legal își poate revoca oricând consimțământul pentru utilizarea datelor cu caracter personal obținute în cadrul extragerii cu premii în scopuri de marketing direct. Organizatorul jocului cu premii își rezervă dreptul de a organiza ceremonia de premiere ca eveniment public. Prin participarea la extragerea premiilor, participantul permite ca numele și adresa sa să fie folosite în materialul audio, foto și video al organizatorului extragerii de premii. Câștigătorul permite organizatorului jocului cu premii să-și publice datele personale în mass-media și pe World Wide Web în scopul informării despre rezultatele extragerii sau acceptării premiului.

Anunțarea regulilor de extragere a premiilor

Prin trimiterea datelor prin intermediul formularului de înscriere de pe această pagină, participanții la jocul cu premii sunt de acord că sunt familiarizați cu regulile și se angajează să acționeze în conformitate cu regulile jocului cu premii. În cazul oricărei dispute sau ambiguități, aceste reguli vor prevala asupra oricărei alte publicații, fie în formă tipărită, electronică sau în orice altă formă.

DURA DE CUMPĂRARE 

1. Comandă acceptată

După depunerea comenzii, cumpărătorul primește o notificare prin e-mail că, comanda a fost acceptată. Clientul poate accesa oricând informații complete despre starea și conținutul comenzii pe site-ul furnizorului.

2. Comandă confirmată

Furnizorul revizuiește comanda, verifică disponibilitatea articolelor comandate și confirmă comanda sau o respinge cu un motiv. Furnizorul poate suna clientul la numărul său de telefon de contact pentru a verifica datele sau pentru a asigura acuratețea livrării. La livrarea bunurilor pe care furnizorul nu le are in stoc in depozitul propriu, prestatorul este obligat exclusiv de livrarea de către furnizorul prestatorului si de timpul in care furnizorul prestatorului poate livra marfa. Prin e-mail, furnizorul informează cumpărătorul despre informațiile actualizate privind livrarea mărfurilor. În cazul în care timpul de livrare este foarte lung și cumpărătorul nu dorește să aștepte, cumpărătorul poate notifica furnizorul, care va elimina articolul din comandă și va returna cumpărătorului orice sume deja plătite și va livra celelalte articole din comandă la alegerea cumpărătorului sau anulează întreaga comandă. În cazul în care furnizorul nu confirmă furnizorului disponibilitatea articolelor comandate în cel mult trei luni de la data plasării comenzii, furnizorul poate respinge comanda cumpărătorului pe motiv că mărfurile nu sunt disponibile. În ziua respingerii, comanda clientului își încetează valabilitatea. Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru daunele cauzate de timpii de livrare mai mari sau de nelivrarea mărfurilor pe care furnizorul nu le are în stoc în propriul depozit.

3. Bunuri expediate

Furnizorul pregătește mărfurile în termenul convenit, le trimite și informează cumpărătorul despre aceasta prin e-mail. În e-mailul menționat mai sus, furnizorul informează și cumpărătorul despre politica de retragere din contract, unde să contacteze în cazul unei întârzieri la livrare și unde să contacteze în cazul unei reclamații.

In cazul in care cumpărătorul decide sa anuleze comanda, acesta trebuie sa anunțe imediat prin e-mail [email protected]. Dacă se întâmplă ca comanda să fi fost deja expediată, cumpărătorul respinge expedierea către serviciul de livrare. În cazul ridicării personale (atunci când bunurile sunt deja gata de ridicare), cumpărătorul își comunică și dorința de a anula comanda prin intermediul e-mailului mai sus menționat.

În cazul în care cumpărătorul, care se identifică cu un număr de telefon sau o adresă de e-mail, nu finalizează comanda pe site, furnizorul îl poate avertiza prin SMS sau e-mail despre procesul de cumpărare incomplet și îl poate invita să finalizeze achiziția sau sa se deconecteze de pe site.

VOUCHERE CADOU

Aceste reguli generale pentru tratarea voucherelor cadou reglementează și definesc conceptele de bază și toate aspectele legate de utilizarea voucherelor cadou din momentul achiziționării acestora și până la răscumpărare.

Termenii individuali utilizați în aceste reguli generale au următoarele semnificații:

  • Emitentul este firma ELEN d.o.o., Slomškova ulica 25, 9000 Murska Sobota, Slovenia.
  • Un voucher cadou este un act de identitate eliberat de emitent contra cost, cu caracteristici unice de identificare și dotat cu elemente speciale de securitate care dovedesc autenticitatea acestuia. Voucherele cadou sunt tichete bazate pe valoare care se ridică la o anumită sumă monetară exprimată în monedă.
  • Deținătorul îndreptățit este cumpărătorul voucherului cadou.
  • Răscumpărarea unui voucher cadou este un act juridic prin care titularul de drept revendică drepturile ce decurg din voucherul cadou de la emitent. Rambursarea voucherului cadou are loc atunci când emitentul verifică autenticitatea certificatului cadou și acceptă livrarea voucherului cadou de către deținătorul îndreptățit.
  • Punctul de vânzare este site-ul magazinului online de unde pot fi achiziționate vouchere cadou 

Voucherul cadou poate fi achiziționat de la punctul de vânzare al emitentului în conformitate cu termenii și condițiile, care sunt valabile și publicate pe site-ul emitentului: https://ma-laja.ro/termeni-si-conditii-generale/

Cumpărătorul are dreptul la o reducere la prima achiziție. La această achiziție, pe lângă produs, obiectul achiziției este și un voucher cadou al cărui preț de achiziție este egal cu suma reducerii pe care cumpărătorul o primește la produs.

Un voucher cadou poate fi valorificat pentru o achiziție a cărei valoare depășește 500 LEI și în conformitate cu termenii și condițiile generale care erau în vigoare la momentul achiziționării voucherului.

Valabilitatea voucherului cadou este indicată pe el. Valabilitatea lui nu poate fi prelungită. După expirarea voucherului cadou, valoarea acestuia expiră.

Obligațiile emitentului, care decurg din aceste reguli generale și din legislația relevantă, în raport cu deținătorul îndreptățit al voucherului cadou, apar din momentul în care deținătorul îndreptățit efectuează o achiziție la punctul de vânzare, adică plătește valoarea specificată de voucherul cadou și durează până când voucherul este răscumpărat de către emitent sau până la expirarea voucherului cadou.

Titularul îndreptățit își poate exercita drepturile ce decurg din voucherul cadou prin introducerea datelor de identificare care se pot vedea din voucherul individual în formularul de pe site-ul punctului de vânzare indicat pe voucher, cu condiția ca acest voucher cadou să nu fie invalid sau nu a fost răscumpărat, pierdut sau furat.

La exercitarea drepturilor de la paragraful anterior, emitentul nu va verifica legitimitatea materială, întrucât se presupune că persoana care depune certificatul cadou este și titularul de drept al certificatului cadou.

Titularul de drept este obligat să păstreze factura care face dovadă achiziționării voucherului cadou și răspunde de păstrarea în siguranță a facturii și a bonurilor cadou, astfel încât să prevină în cea mai mare măsură posibil pierderea sau furtul acestora.

Voucherele cadou sunt emise pe numele clientului și nu sunt transferabile. Voucherele nu pot fi schimbate cu numerar.

Valorile voucherelor cadou nu se adună.

Perioada de valabilitate a tichetelor cadou este specificată în termenii și condițiile valabile la momentul emiterii voucherului cadou și indicate pe voucher. În acest timp, se recomandă valorificarea voucherului cadou acordat. Toate drepturile sau pretențiile care decurg din certificatul cadou expiră în termenele stabilite de Codul Obligațiilor (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 83/2001, cu modificările ulterioare), sau în conformitate cu regulile generale de afaceri ale emitentului.

Deținătorul de drept poate răscumpăra voucherul cadou de la emitent doar prin prezentarea voucherului cadou ca plată a mărfurilor.

Voucherul cadou poate fi răscumpărat integral și nu poate fi schimbat în numerar. În cazul în care valoarea anumitor bunuri este mai mare sau în care doresc să beneficieze de drepturi suplimentare care nu sunt enumerate pe tichetul cadou, deținătorul îndreptățit trebuie să plătească diferența corespunzătoare emitentului voucherului cadou.

În cazul în care titularul îndreptățit răscumpără un voucher pentru achiziționarea de bunuri a căror valoare este mai mică decât valoarea voucherului, valoarea diferenței se pierde.

Un voucher cadou nu poate fi folosit pentru a cumpăra un alt voucher cadou sau mai multe vouchere cadou.

În baza acestor termeni și condiții generale, emitentul de relații nu recunoaște furnizorii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competenți pentru soluționarea unui litigiu de consum pe care consumatorul l-ar putea iniția în conformitate cu legislația din domeniul extrajudiciar. Soluționarea pe cale judecătorească a litigiilor de consum. Eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabilă de emitent și deținătorul îndreptățit al certificatului cadou. În caz de nerespectare, în fața instanței competente.

Editorul își rezervă dreptul de a modifica regulile generale în orice moment. Obligația de a notifica modificarea este îndeplinită prin publicarea corespunzătoare a regulilor generale pe site-ul: https://ma-laja.ro/termeni-si-conditii-generale/. Modificarea regulilor generale intră în vigoare în ziua publicării pe site, dar intră în vigoare în a 15-a zi de la publicare, cu excepția cazului în care reglementările aplicabile prevăd altfel.

În cazul în care un voucher cadou este furat, pierdut sau distrus, deținătorul îndreptățit nu are dreptul la nicio rambursare sau despăgubire sub nicio formă. La efectuarea serviciului sunt valabile doar termenii și condițiile emitentului. Furnizarea serviciilor este guvernată de regulile aplicabile zonei emitentului și de propriile sale condiții generale. În situația în care emitentul refuză să presteze servicii din motivele menționate mai sus sau din cauza nerespectării regulilor sau obligațiilor contractuale, aceasta nu este discriminare.

Prin confirmarea subiectului condițiilor generale, cumpărătorul este de acord cu condițiile generale de utilizare a voucherului cadou și cu drepturile și obligațiile care decurg din această relație contractuală.

CUMPĂRARE PENTRU PERSOANE JURIDICE

Procesul de achiziție pentru persoanele juridice este exact același ca și pentru persoanele fizice, cu excepția faptului că la introducerea informațiilor de contact, introduceți numele companiei în câmpul „Companie” și introduceți și codul fiscal al companiei. Introduceți sediul companiei sub adresa. Dacă doriți un cont de afaceri, acceptați termenii de afaceri care se aplică companiilor. Principala diferență constă în posibilitatea retragerii din contract: Permitem companiilor, antreprenorilor independenți și altor persoane juridice să returneze expedierile de articole în condițiile de garanție. Organizațiile menționate mai sus nu au opțiunea de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor fără a fi nevoite să precizeze motivul deciziei lor, așa cum este cazul consumatorilor (persoane fizice). Fiecare retur va fi tratat individual, iar noi vom încerca să îndeplinim criteriile furnizorului. Dacă aveți dreptul să returnați bunurile, puteți utiliza schimbul pentru un alt articol la alegere (care este același sau mai scump). Din păcate, rambursarea nu este posibilă.

Modalități de plata pentru persoane juridice

Magazinul online ma-laja © permite persoanelor juridice următoarele metode de plată:

– cu numerar la ridicare prin serviciul de livrare Fancourier România 

– cu PayPal și carduri de credit (Eurocard/Mastercard, Visa, Discover, American Express) activate de Paypal.

*Pentru comenzile individuale ne rezervam dreptul de a solicita plata prin transfer in contul managerului ELEN d.o.o. (conform ofertei/facturii, unde încă se aplica prețul online).

CĂTRE COMPANII DIN UE 

În magazinul online ma-laja ©, reprezentat în Slovenia de ELEN d.o.o. permitem cumpărăturile chiar și pentru companiile care sunt înregistrate în statele membre ale Uniunii Europene și sunt în același timp și contribuabili.

Pentru cei care doresc să aibă o factură emisă către o firmă din străinătate, permitem doar ridicarea mărfurilor cu plata în avans. Imediat după depunerea comenzii online, este necesar să indicați că mărfurile vor călători din Republica Slovenia după colectarea personală. Corecțiile ulterioare ale facturilor nu sunt posibile. La preluare este, de asemenea, necesară completarea și semnarea unei declarații privind transferul mărfurilor într-un alt stat membru al Uniunii Europene.

DREPTUL CONSUMATORULUI DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT 

Consumatorul (cele de mai sus se aplică exclusiv persoanelor fizice care achiziționează bunuri în scopuri din afara activității lor comerciale) are dreptul de a notifica societatea (la adresa de e-mail de contact [email protected]) în termen de 14 zile de la preluarea bunului. că se retrage din contract, si nu este obligat să dea un motiv pentru decizia sa.

În cazul retragerii din contract, societatea va returna toate plățile primite imediat sau cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie să informeze compania (la adresa de e-mail de contact [email protected]) despre decizia sa de a se retrage din prezentul contract printr-o declarație fără ambiguitate (de exemplu, prin scrisoare trimisă prin poștă obișnuită sau e-mail). În acest scop, consumatorul poate utiliza opțional modelul de formular de retragere atașat. Linkul către formularul de anulare este AICI

Pentru ca termenul de retragere din contract să fie luat în considerare, este suficient ca notificarea privind exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract să fie transmisă înainte de expirarea perioadei de retragere din prezentul contract. Efectele retragerii din contract În cazul în care consumatorul se retrage din prezentul contract, societatea îi va rambursa fără întârziere nejustificată și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din prezentul contract, toate plățile primite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare datorate alegerii tipului de livrare, care nu este cea mai accesibilă formă standard de livrare oferită de companie). O astfel de rambursare se face de către companie folosind același mijloc de plată ca cel utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel; în niciun caz consumatorul nu suportă costuri ca urmare a acestei rambursări. Compania poate reține plata până la primirea bunurilor returnate sau până când consumatorul trimite dovada că bunurile au fost returnate, oricare dintre acestea survine mai întâi.

Termenul începe să curgă la o zi de la data colectării. Singurul cost perceput de consumator în legătură cu retragerea din contract este costul de expediere (trimitere) a mărfurilor, care se calculează în funcție de lista de prețuri a serviciului de livrare. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în cel mult 30 de zile de la notificarea retragerii din contract (cumpărare). Dacă consumatorul a început deja să folosească articolul sau dacă scoate eticheta de siguranță, retragerea din contract nu mai este, din păcate, posibilă.

Acesta trebuie să returneze bunurile primite nedeteriorate și în aceeași cantitate, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau cantitatea lor a scăzut din orice alt motiv, dar nu din vina consumatorului. Producătorul articolului solicita și ambalajul original (în conformitate cu articolul 36 din Legea privind protecția consumatorilor). Deoarece ambalajul este parte integrantă a articolului, acesta trebuie să fie inclus și în starea inițială în momentul în care articolul a fost primit (adică nedeteriorat și în aceeași cantitate).

In cazul retragerii din contract in care s-a folosit un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri si nu se returnează (se returnează suma plătită), In cazul in care a fost folosit un voucher cadou ma-laja ©; acesta este considerat un mijloc de plată iar la retragerea din contract, suma plătită este returnată în contul bancar (contul de tranzacție, pe care îl informează în formularul de retragere).

Rambursările se vor face cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 de zile de la primirea notificării de retragere din contract. Pentru a asigura certitudinea, acuratețea și promptitudinea rambursării, precum și pentru a asigura o evidență a plăților, rambursarea plății către cumpărător se face exclusiv prin virament în contul său de tranzacție. Rambursarea plății în numerar nu este posibilă! Returnarea bunurilor primite către companie în termenul de retragere este considerată o notificare de retragere din contract.

În cazuri excepționale, când articolele nu sunt returnate în conformitate cu ZVPot, putem oferi consumatorului achiziționarea articolului cu o compensație corespunzătoare, care este stabilită în procesul-verbal la returnare. Achiziția cu valoare redusa se ia in calcul la confirmarea consumatorului prin e-mail. Consumatorul beneficiază de taxa de răscumpărare menționată mai sus doar la comandă unui alt articol de aceeași valoare sau mai mare.

Retragerea de către consumator din contract pentru articolele din set

În cazul în care consumatorul decide să se retragă din contract pentru unul dintre articolele care compun setul, acesta poate solicita rambursarea sau schimbarea unui alt articol. Consumatorul poate returna sau schimba unul sau mai multe articole din set. La retragerea din contract pentru un articol din set, consumatorul primește o sumă rambursată către TRR în suma fondurilor plătite pentru articolul în cauză pe care îl returnează. La schimbul cu un alt articol, consumatorul trebuie să fie atent când caută o alternativă pentru a alege un articol care are același preț online sau mai mare decât prețul online al articolului pe care îl returnează pentru schimb. Cu toate acestea, economiile și prețul se pot schimba. Dacă economiile la noul articol selectat sunt mai mari decât economiile la articolul returnat, diferența nu va fi rambursată, iar schimbul se va proceda conform politicii de anulare pentru articolele din set.

Absența dreptului de retragere din contract și pierderea dreptului de retragere din contract

Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în următoarele cazuri sau contracte: (cu excepția cazului în care părțile contractante au convenit altfel):

1. asupra bunurilor sau serviciilor al căror preț depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora societatea nu are nicio influență și care pot apărea în perioada de retragere a contractului;

2. asupra bunurilor care sunt fabricate conform instrucțiunilor exacte ale consumatorului si adaptate nevoilor personale ale acestuia;

3. asupra mărfurilor care sunt perisabile sau expiră rapid;

4. privind prestarea de servicii, dacă societatea îndeplinește integral contractul și prestarea serviciului a început pe baza consimțământului prealabil expres al consumatorului și a consimțământului de a pierde dreptul de retragere din contract atunci când societatea îl îndeplinește integral;

5. privind livrarea de înregistrări audio sau video sigilate și de programe de calculator, dacă consumatorul a deschis sigiliul de securitate după livrare;

6. privind furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea unor astfel de publicații;

7. privind livrarea de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igiena, daca consumatorul a deschis sigiliul după livrare;

8. la livrarea de bunuri care, prin natura lor, sunt inseparabil amestecate cu alte articole;

9. privind furnizarea de băuturi alcoolice, al căror preț se convine la încheierea contractului de vânzare și care poate fi livrat după 30 de zile, iar valoarea reală a acestora depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora societatea nu are nicio influență.

GARANȚIE 

Dacă nu există informații despre garanție, articolul nu are o garanție sau informațiile sunt momentan necunoscute. În acest ultim caz, cumpărătorul poate contacta furnizorul, care va furniza informații la zi.

EROARE REALĂ 

Răspunderea vânzătorului pentru defectele materiale

Vânzătorul trebuie să livreze bunurile consumatorului în conformitate cu contractul și este răspunzător pentru erorile materiale în executarea sa.

Când este reală o eroare? În special când:

– articolul nu are proprietăți care să permită utilizarea lui normală

– clientul primește un articol care nu se potrivește cu modelul, singura excepție fiind modelele afișate pentru notificări.

Cum se verifică adecvarea articolului?

Se verifică cu un alt articol, fără defecte, de același tip și, în același timp, cu declarațiile producătorului sau indicațiile asupra articolului în sine.

În ce cazuri și cum ar trebui să revendic o eroare reală?

In cazurile in care marfa nu are garanție. Ea trebuie pusă în aplicare în termenele prevăzute de lege. Dreptul de a afirma erori de fapt este reglementat mai precis de prevederile Legii privind protecția consumatorilor:

Consumatorul își poate exercita drepturile asupra unui defect material dacă informează vânzătorul despre defect în termen de două luni de la data descoperirii defectului.

În notificarea de eroare, consumatorul trebuie să descrie eroarea detaliat și să permită vânzătorului să inspecteze articolul.

Consumatorul poate notifica personal defectul vânzătorului, pentru care vânzătorul trebuie să elibereze un certificat, sau să îl trimită magazinului de unde a fost achiziționat articolul, sau reprezentantului vânzătorului cu care a încheiat contractul.

Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele materiale ale bunurilor care devin evidente după ce au trecut doi ani de la livrarea articolului.

ARTICOLE RETURNATE

Articolele returnate sunt articole care au fost achiziționate în magazinul online (ma-laja©, reprezentată în Slovenia de ELEN d.o.o.) și returnate și prezintă defecte (ambalaj deteriorat, zgârieturi etc.). Articolele clasificate ca „Articole returnate” nu pot fi returnate și schimbate cu același articol nou, fără plată suplimentară, dar este posibil să se schimbe cu același articol sau cu un alt articol de aceeași valoare (sau cu o plată suplimentară a diferenței).

LIVRARE

Furnizorul va livra bunurile sau serviciile în termenul convenit. Partenerul contractual pentru livrarea transporturilor este Fancourier România, dar furnizorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, în cazul în care acest lucru îi va permite să îndeplinească mai eficient comanda.

Furnizorul livrează toate articolele în 3-7 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel.

Prețul de livrare este de 18 RON. În cazul rambursului, trebuie să plătiți o sumă suplimentară de 10 RON. Puteți evita aceste costuri dacă plătiți cu un card de credit.

Livram bunurile achizitionate doar in Romania.

PROTECȚIA DATELOR PERSONALE 

Furnizorul folosește mijloace tehnologice și organizatorice adecvate pentru a proteja transferul și stocarea datelor cu caracter personal și a plăților.

Autorizațiile și tranzacțiile sigure cu cardurile de credit sunt îngrijite de compania PayPal, deoarece achizițiile se fac prin plată PayPal și, de asemenea, prin carduri de credit. La plata cu Paypal, utilizatorul este redirecționat către site-ul PayPal, unde efectuează plata. Autorizările cardurilor de credit se efectuează în timp real cu verificarea imediată a datelor la banca. Informațiile cardului nu sunt stocate pe serverul furnizorului.

Datele personale ale utilizatorilor noștri sunt unul dintre domeniile cărora le acordăm o grijă și o atenție extremă.

Managerul magazinului online ma-laja.ro – ELEN d.o.o. , în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, este obligată să protejeze datele cu caracter personal ale utilizatorilor săi.

Pentru nevoi de afaceri, ma-laja.ro colectează următoarele date de utilizator:

– Numele și prenumele,

– Adresa și locul de reședință,

– Adresa de e-mail (numele de utilizator),

– Numărul de telefon de contact,

– Parola în formă criptată,

–  Alte date pe care utilizatorii le introduc in formularele de pe site-ul ma-laja.ro

Aveți dreptul la informații gratuite despre datele dumneavoastră personale pe care le deținem, precum și dreptul de a șterge aceste date. Dacă aveți întrebări cu privire la ștergerea, prelucrarea sau utilizarea datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați: [email protected] sau să ne trimiteți o cerere prin poștă.

Notificări despre starea comenzii: ne rezervăm dreptul de a vă trimite prin e-mail. Vă vom informa cu privire la numărul de urmărire prin SMS când comanda dumneavoastră a fost expediată și dacă articolele nu au fost ridicate în termen de 5 zile. Dacă articolele nu au fost ridicate mai mult de 5 zile, ne rezervăm dreptul de a suna la numărul de telefon furnizat ca reamintire pentru a ridica articolele.

Notificări: după înscrierea pentru notificări, numele dvs., numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail sunt folosite cu permisiunea dumneavoastră în scopuri publicitare, până când vă dezabonați de la notificări. Vă puteți înscrie pentru a primi notificări numai dacă o casetă specială care vă permite să vă înscrieți este bifată la comanda. Puteți primi notificarea prin e-mail, SMS sau apel telefonic.

Dacă introduceți o adresă de e-mail pe Facebook sau în formularul de pe prima pagină a ma-laja.ro, prin care obțineți un cupon pentru reducere la comanda dumneavoastră, vă vom salva adresa de e-mail în scopul de a vă informa despre beneficiile și promoțiile speciale ale magazinului online ma-laja.ro. Vă puteți dezabona din baza de date a destinatarilor notificărilor în orice moment, trimițând un mesaj la ma-laja.ro sau făcând clic pe linkul „Dezabonare” din partea de jos a e-mail-urilor promoționale.

Pentru a vă dezabona de la mesajele SMS promoționale periodice, răspundeți la mesajul SMS primit cu textul „Dezabonare” și vă vom elimina numărul de telefon din baza de date a destinatarilor mesajelor.

Nu suntem responsabili pentru acuratețea datelor introduse de utilizatori.

În scopul asigurării securității, sunt colectate și adresele IP de la care utilizatorii accesează site-ul web. La începutul vizitei, fiecărui utilizator i se atribuie un cookie de sesiune pentru identificarea și monitorizarea coșului de cumpărături. ma-laja.ro poate stoca, de asemenea, unele cookie-uri permanente pe computerul dvs., adică: numărul de identificare a utilizatorului în formă criptată (pentru recunoaștere la următoarea vizită), evaluări ale articolelor (ca să știți ce articole ați evaluat deja) și cookie-uri din sistemul Google Analytics (analiza vizitelor site-ului web).

Toate datele menționate, cu excepția cookie-urilor, sunt stocate permanent pe serverul ma-laja.ro. Cookie-urile de sesiune sunt stocate în memoria serverului doar pe durata vizitei și sunt șterse după o oră de inactivitate, în timp ce cookie-urile permanente sunt stocate pe computerul vizitatorului.

Administratorul ma-laja.ro poate folosi datele într-un rezumat anonimizat în scopuri de analiză statistică.

Administratorul magazinului online ma-laja.ro nu va preda în niciun caz datele utilizatorului unor persoane neautorizate. Vom încredința serviciului de livrare doar datele utilizatorului necesare pentru livrare. Vom contacta utilizatorul prin mijloace de comunicare la distanță numai dacă utilizatorul nu se opune în mod expres la aceasta.

Datele pe care ma-laja.ro le colectează și le prelucrează vor fi dezvăluite numai dacă o astfel de obligație este prevăzută de lege sau, cu bună-credință, că o astfel de acțiune este necesară pentru procedurile în fața instanțelor sau a altor autorități ale statului și pentru protecția și realizarea intereselor legitime ale ma-laja.ro sunteți. Ne angajăm să protejăm confidențialitatea datelor personale și confidențialitatea utilizatorilor portalului web ma-laja.ro.

Colectarea datelor cu caracter personal este compania ELEN d.o.o., Slomškova ulica 25, 9000 Murska Sobota, Slovenia. Operatorul va folosi datele personale colectate exclusiv pentru serviciile pe care le oferă. El va face tot ce este necesar pentru a-i proteja de orice încălcări și abuzuri. În scopul furnizării de servicii, operatorul colectează, gestionează, prelucrează și stochează datele utilizatorului.

Compania ELEN d.o.o. stochează pe termen nedeterminat următoarele date ale membrilor înregistrați ai ma-laja.ro: numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon de contact, adresa principală și adresele de livrare, țara de reședință, ora și data înregistrării, alte date pe care utilizatorul le introduce voluntar în formularele din magazinul online; alte date pe care utilizatorul le adaugă voluntar ulterior în profilul său. ELEN d.o.o. folosește datele personale specificate în scopul îndeplinirii comenzii (trimiterea de material informativ, oferte, facturi) și alte comunicări necesare cu utilizatorul. În niciun caz datele utilizatorului nu vor fi trimise unor persoane neautorizate.

Utilizatorul însuși este responsabil și pentru protecția datelor cu caracter personal, și anume prin asigurarea securității adresei sale de e-mail, a numelui de utilizator și a parolei, precum și a protecției software (antivirus) corespunzătoare a computerului său.

Utilizatorii înregistrați pot opri oricând utilizarea magazinului online și își pot anula înregistrarea. Ei fac acest lucru anunțând în scris anularea înregistrării lor.

Datele colectate de compania ELEN d.o.o. procesează până la revocarea consimțământului persoanei. Puteți trimite o anulare scrisă la ma-laja.ro. Indiferent de anulare, compania ELEN d.o.o. a folosit datele pentru a îndeplini obligațiile contractuale.

Furnizorul se obligă să protejeze permanent toate datele personale ale utilizatorului. Furnizorul stochează pe termen nelimitat adresele IP ale tuturor vizitatorilor ma-laja © și pentru membrii înregistrați: numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon de contact, adresa principală și adresele de livrare, țara de reședință, ora și data înregistrării. Furnizorul va folosi datele personale exclusiv în scopul îndeplinirii comenzii (trimiterea de material informativ, oferte, facturi) și alte comunicări necesare. În niciun caz datele utilizatorului nu vor fi date unor persoane neautorizate. Utilizatorul însuși este responsabil și pentru protecția datelor cu caracter personal, și anume prin asigurarea securității numelui de utilizator și parolei sale și a protecției software (antivirus) corespunzătoare a computerului său.

COMUNICARE

Furnizorul va contacta utilizatorul prin mijloace de comunicare la distanță numai dacă utilizatorul nu se opune în mod expres la aceasta.

Analizele utilizatorului

Opiniile sau comentariile scrise de utilizatori fac parte din funcționalitatea magazinului. Furnizorul permite oricărui utilizator înregistrat al magazinului să scrie o opinie, iar furnizorul le revizuiește înainte de publicarea finală. Furnizorul nu va publica opinii sau contribuții care sunt jignitoare în vreun fel și, în opinia furnizorului, nu oferă beneficii altor utilizatori și vizitatori. Prin trimiterea unei opinii sau comentarii, utilizatorul este de acord în mod expres cu termenii de utilizare și permite furnizorului să publice o parte sau întregul text pe toate mediile electronice și alte mijloace. Furnizorul are dreptul de a utiliza conținutul pe termen nelimitat și în orice scop care este în interesul de afaceri al furnizorului, inclusiv publicarea în reclame sau alte comunicări de marketing. Totodată, autorul opiniei declară și garantează că este proprietarul drepturilor de autor, materiale și morale pentru opiniile și comentariile scrise și că transferă aceste drepturi furnizorului în mod neexclusiv și pe termen nelimitat.

RESPONSABILITATE

Furnizorul depune toate eforturile pentru a se asigura că informațiile publicate pe paginile sale sunt actualizate și corecte. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca furnizorul să nu corecteze datele de pe paginile web. Într-un astfel de caz, furnizorul va informa clientul despre modificări și îi va permite să se retragă din comandă sau să schimbe articolul comandat. Furnizorul își rezervă dreptul de a nu livra articolul clientului și de a anunța clientul despre acest lucru în cazul în care acesta constată că articolul nu poate fi livrat din orice alt motiv. Furnizorul nu este responsabil pentru conținutul opiniilor despre articolele scrise de utilizatori. Toate comentariile sunt revizuite. Furnizorul își rezervă dreptul ca fotografiile să fie simbolice. Furnizorul are opțiunea de a se retrage din contractul cu clientul numai dacă se constată o eroare evidentă (articolul 46 din OZ). O eroare evidentă este definită ca fiind caracteristicile esențiale ale obiectului și toate greșelile care sunt considerate decisive după obiceiurile traficului sau conform intenției părților și pe care, în caz de cunoaștere, prestatorul nu le-ar fi confirmat sau încheiat. Aceasta include și erori evidente de preț. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica termenii de afaceri în orice moment, fără avertisment prealabil.

PLÂNGERI ȘI LITIGII 

Furnizorul respectă legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor. Furnizorul depune toate eforturile pentru a-și îndeplini datoria de a stabili un sistem eficient de tratare a reclamațiilor și de a desemna o persoană cu care, în caz de probleme, cumpărătorul o poate contacta prin e-mail. Reclamația se depune prin adresa de e-mail [email protected]. Procesul de contestație este confidențial. Pentru consumatorii sloveni (internaționali), oferim un link către SRPS (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL). Indiferent de paragraful anterior ELEN d.o.o. nu recunoaște niciun furnizor IRPS ca fiind competent să rezolve o dispută cu consumatorii.

Furnizorul este conștient de faptul că o caracteristică esențială a unui litigiu de consum, cel puțin în ceea ce privește soluționarea judiciară, este disproporția acestuia între valoarea economică a creanței și costurile suportate pentru soluționarea propriu-zisă a litigiului. Acesta este și principalul obstacol pentru ca consumatorul să nu inițieze un litigiu în fața instanței. Prin urmare, furnizorul depune toate eforturile pentru a rezolva eventualele litigii pe cale amiabila. Părțile vor încerca să rezolve toate posibilele litigii reciproce care decurg din această relație contractuală pe cale amiabilă, în cazul în care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de o instanță de jurisdicție actuală și locală.

Vă dorim spor la cumpărături!

Echipa ma-laja