Returnări și rambursări

RETRAGEREA DIN CONTRACT

Consumatorul (cele de mai sus se aplică exclusiv persoanelor fizice care achiziționează bunuri în scopuri din afara activității lor comerciale) are dreptul de a notifica societatea (la adresa de e-mail de contact [email protected]) în termen de 14 zile de la preluarea bunului. că se retrage din contract, fără a fi nevoit să dea un motiv pentru decizia sa.

În cazul retragerii din contract, societatea va returna toate plățile primite imediat sau cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie să informeze compania (la adresa de e-mail de contact [email protected]) cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, prin scrisoare trimisă prin poștă obișnuită sau e-mail). În acest scop, consumatorul poate utiliza opțional modelul de formular de retragere atașat. 


Adresa pentru retururi: ELEN d.o.o., Podgorje 31 A, 9253 Apače, Slovenia

Completați formularul următor și aranjați returul într-un mod rapid și ușor. Instrucțiunile de completare se găsesc sub formular.

dacă nu găsiți comanda în primul formular, încercați aici:

Aveți nevoie de ajutor pentru a completa formularul electronic?

1. Introduceți nr. comenzii dvs., care poate fi găsit pe factura primită pe e-mail. Nr. comenzii începe cu RO-RO-

2. Introduceți adresa de e-mail SAU numărul de telefon pe care l-ați folosit la plasarea comenzii.

3. În pasul următor, alegeți una dintre opțiuni (returnați produsul, schimbați produsul sau reclamați produsul).

4. Completați câmpurile obligatorii și trimiteți formularul.

ATENȚIE!
Dacă ați plătit produsul cash (ramburs), avem nevoie de IBAN-ul dvs. la care vă vom transferă prețul de achiziție. În cazul plății cu cardul sau PayPal, vom returna fondurile prin metoda de plată utilizată inițial de dvs.

Numărul de cont (IBAN) începe cu RO și poate fi găsit pe un extras de cont sau în aplicația de banking.

Dacă aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Pentru ca termenul de retragere din contract să fie luat în considerare, este suficient ca notificarea privind exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract să fie transmisă înainte de expirarea perioadei de retragere din prezentul contract. Efectele retragerii din contract, în cazul în care consumatorul se retrage din prezentul contract, societatea îi va rambursa fără întârziere nejustificată și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din prezentul contract, toate plățile primite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare datorate alegerii tipului de livrare, care nu este cea mai accesibilă formă standard de livrare oferită de companie). O astfel de rambursare se face de către companie folosind același mijloc de plată ca cel utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel; în niciun caz consumatorul nu suportă costuri ca urmare a acestei rambursări. Compania poate reține plata până la primirea bunurilor returnate sau până când consumatorul trimite dovada că bunurile au fost returnate, oricare dintre acestea survine mai întâi.

Termenul începe să curgă la o zi de la data colectării. Singurul cost perceput de consumator în legătură cu retragerea din contract este costul de expediere (trimitere) a mărfurilor, care se calculează în funcție de lista de prețuri a serviciului de livrare. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în cel mult 30 de zile de la notificarea retragerii din contract (cumpărare). Dacă consumatorul a început deja să folosească articolul sau dacă scoate eticheta de siguranță, retragerea din contract nu mai este, din păcate, posibilă.

Acesta trebuie să returneze bunurile primite nedeteriorate și în aceeași cantitate, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau cantitatea lor a scăzut din orice vină, dar nu a cosumatorului. Producătorul articolului solicită și ambalajul original (în conformitate cu articolul 36 din Legea privind protecția consumatorilor). Deoarece ambalajul este parte integrantă a articolului, acesta trebuie să fie inclus și în starea inițială în momentul în care articolul a fost primit (adică nedeteriorat și în aceeași cantitate).

In cazul retragerii din contract in care s-a folosit un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri si nu se returnează (se returnează suma plătită), In cazul in care a fost folosit un voucher cadou ma-laja ©; acesta este considerat un mijloc de plată iar la retragerea din contract, suma plătită este returnată în contul bancar al acestuia (contul de tranzacție, pe care îl informează în avizul de retragere).

Rambursările se vor face cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 de zile de la primirea notificării de retragere din contract. Pentru a asigura certitudinea, acuratețea și promptitudinea rambursării, precum și pentru a asigura o evidență a plăților, rambursarea plății către cumpărător se face exclusiv prin virament în contul său de tranzacție. Rambursarea plății în numerar nu este posibilă! Returnarea bunurilor primite către companie în termenul de retragere este considerată o notificare de retragere din contract.

În cazuri excepționale, când articolele nu sunt returnate în conformitate cu ZVPot, putem oferi consumatorului achiziționarea articolului cu o compensație corespunzătoare, care este stabilită în procesul-verbal la returnare. Achiziția cu valoare redusă se ia in calcul la confirmarea consumatorului prin e-mail. Consumatorul beneficiază de taxa de răscumpărare menționată mai sus doar la comanda unui alt articol de aceeași valoare sau mai mare.

RETRAGEREA DIN CONTRACT DE CĂTRE CONSUMATOR PENTRU ARTICOLELE DIN SET

În cazul în care consumatorul decide să se retragă din contract pentru unul dintre articolele care compun setul, acesta poate solicita rambursarea sau schimbarea articolului. Consumatorul poate returna sau schimba unul sau mai multe articole din set. La retragerea din contract pentru un articol din set, consumatorul primește o sumă rambursată către contul bancar (IBAN) în suma fondurilor plătite pentru articolul în cauză pe care îl returnează. La schimbul cu un alt articol, consumatorul trebuie să fie atent când caută o alternativă pentru a alege un articol care are același preț online sau mai mare decât prețul online al articolului pe care îl returnează pentru schimb. Cu toate acestea, reducerile și prețul se pot schimba. Dacă reducerile la noul articol selectat sunt mai mari decât reducerile la articolul returnat, diferența nu va fi rambursată, iar schimbul se va face conform politicii de anulare pentru articolele din set.

ERE DIN CONTRACT ȘI PIERDEREA DREPTULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în următoarele cazuri sau contracte: (cu excepția cazului în care părțile contractante au convenit altfel):

1. asupra bunurilor sau serviciilor, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora societatea nu are nicio influență și care pot apărea în perioada de retragere a contractului;

2. asupra bunurilor care sunt fabricate conform instrucțiunilor exacte ale consumatorului si adaptate nevoilor personale ale acestuia;

3. asupra mărfurilor care sunt perisabile sau expiră rapid;

4. privind prestarea de servicii, dacă societatea îndeplinește integral contractul și prestarea serviciului a început pe baza consimțământului prealabil expres al consumatorului și a consimțământului de a pierde dreptul de retragere din contract atunci când societatea îl îndeplinește integral;

5. privind livrarea de înregistrări audio sau video sigilate și de programe de calculator, dacă consumatorul a deschis sigiliul de securitate după livrare;

6. privind furnizarea de ziare periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea unor astfel de publicații;

7. privind livrarea de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca consumatorul a deschis sigiliul după livrare;

8. la livrarea de bunuri care, prin natura lor, sunt inseparabil amestecate cu alte articole;

9. privind furnizarea de băuturi alcoolice, al căror preț se convine la încheierea contractului de vânzare și care poate fi livrat după 30 de zile, iar valoarea reală a acestora depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora societatea nu are nicio influență.

PLÂNGEREA 

Dacă ați primit un produs deteriorat sau care nu funcționează, vă rugăm să ne anunțați imediat. Trimiteți-ne o descriere a defectului la adresa de e-mail: [email protected], împreună cu o fotografie sau un videoclip al produsului, care arată clar defectul.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate și vom trata reclamația dumneavoastră ca o chestiune prioritară.

SCHIMBUL DE PRODUSE 

Dacă mărimea sau culoarea produsului comandat nu vă convine, îl puteți schimba gratuit. Pentru schimb, scrieți-ne la [email protected]. Singurul cost perceput în legătură cu schimbul este costul de expediere (expediere) a mărfurilor, care se calculează în funcție de lista de prețuri a serviciului de livrare. Dacă consumatorul începe deja să folosească articolul sau dacă scoate eticheta de siguranță, retragerea din contract nu mai este, din păcate, posibilă.

MODEL DE FORMULAR DE RETUR 

Click AICI pentru a accesa formularul

A PRIMIREA COLETULUI DVS. 

Posibilitatea de a returna sau de a schimba produse este destinata astfel incat daca nu sunteți mulțumit de produse sa puteți anula fără probleme achiziția. Aceasta înseamnă că aveți și anumite obligații. Vă rugăm să urmați sfaturile de mai jos pentru a schimba sau returna produse.

– Deschideți cu grijă ambalajul și păstrați-l nedeteriorat.

– Opriți chitanța deoarece conține adresa la care puteți returna coletul.

– Priviți atent produsul, testați-l cu atenție dacă este necesar – aveți grijă să nu deteriorați produsul.

– Nu scoateți etichetele până nu sunteți sigur că veți păstra produsul.