MultiWrench® a încântat pe toată lumea cu aspectul său, deoarece înlocuiește 8 unelte diferite cu două capete rotative. Capul cheii rotative vă permite să alegeți rapid dimensiunea de care aveți nevoie. Doar întoarceți capul și veți găsi cheia de care aveți nevoie! Într-o secundă și o întoarcerevețischimba de la o mărime la alta!
STABILITATE ȘI REZISTENȚĂ
Mânerul anti-alunecare și angrenajele special concepute oferă stabilitate și previn alunecarea. Structura de oțel a acestei chei poate rezista la presiuni de până la 135 kg! Cheia va strânge sau slăbi cele mai utilizate șuruburi: șuruburi de roată, cu 6 fețe, 12 fețe, Torx, pe patru laturi și chiar șuruburi deteriorate.
SUPER EFICACE
Acest instrument profesional este conceput pentru a funcționa eficient pentru toate proiectele dvs., oricând și oriunde! Un singur instrument pentru toate problemele. Spre deosebire de altele, puteți utiliza această cheie la un unghi de 45 ° pentru a facilita lucrul în locuri greu accesibile.
MAIMULTEINFORMAȚII
Material: oțel inoxidabil
Dimensiune: 25 cm
Greutate: 395 gr
Dimensiuni pe primul cap (mm): 8,10,11,13
Dimensiuni pe al doilea cap (mm): 14,16,17,19
Recenziile clienților
Nu există recenzii până acum.
Adaugă o recenzie
Fii primul care adaugi o recenzie la „Cheie universală multifuncțională 8 în 1- MultiWrench®” Anulează răspunsul
Cumpărătorul are dreptul la o reducere la prima achiziție. La această achiziție, pe lângă produs, obiectul achiziției este și un certificat cadou al cărui preț de achiziție este egal cu suma reducerii pe care cumpărătorul o primește la produs.
Dacă produsul se află în stoc în depozitul nostru, vom expedia produsele în 3-6 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel.
Partenerul contractual pentru livrarea transporturilor este FAN Courier România, dar furnizorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, în cazul în care acest lucru îi va permite să îndeplinească mai eficient comanda. Livrarea are loc de obicei dimineața, iar înainte de livrare veți fi anunțat de către serviciul de livrare prin e-mail, Mesaj SMS sau apeluri. Pentru mai multe informații despre livrare și livrare, contactați-ne la info@ma-laja.ro sau +407 35 045 786.
Dacă nu sunteți mulțumit de produs, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea coletului sau schimb. Returnează produsul în ambalajul original și poți completa formularul online pentru o anulare rapidă și ușoară. Puteți găsi mai multe informații despre schimbul și returnarea mărfurilor aici: https://ma-laja.ro/returnari-si-rambursari/
pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja o dostavi, vračilu izdelkov in možnostih plačila..., ...
1. Kako lahko prekličem ali spremenim svoje naročilo in osebne podatke?
Kot stranka COOL boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Nato boste od FAN COURIERja prejeli besedilno sporočilo s številko za sledenje vašega paketa, ki ji lahko sledite tukaj: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
4.Izdelek je poškodovan, kaj lahko storim?
Če je bil vaš izdelek poškodovan, se opravičujemo. Pošljite nam poškodovan izdelek in nam pošljite sliko po e-pošti in v 14 dneh vam bomo poslali nov izdelek.
5. Izdelek ni enak naročenemu, kaj lahko storim?
Če izdelek ne ustreza vašemu naročilu, nam ga pošljite nazaj in nam pošljite e-pošto na support@dev.allshop.si ali nas pokličite na telefonsko številko +40 31 630 0818. Izdelek vam bomo poslali v roku 14 dni in iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
6. Kaj naj storim, če izdelek ne izpolnjuje mojih pričakovanj?
Žal nam je, da s prejetim izdelkom niste zadovoljni. Pošljite ga nazaj v 14 dneh in izpolnite obrazec na naslednji povezavihttps://onet.si/intronet/reclamatii/ and we will refund your money. Please be careful when filling in the IBAN (no spaces or hyphens). We will pass all your feedback on to our team and do our best to make you as happy as possible with your next purchase.
Întrebări frecvente și răspunsuri
CUM POT PLASA O COMANDA?
Faceți clic pentru a selecta cantitatea de produse pe care doriți să o comandați. Făcând clic pe butonul „adăugați în coș”, produsul va fi adăugat în coș, unde puteți modifica cantitatea de produse, le puteți elimina sau adăuga alte produse la un preț special.
Când faceți clic pe butonul „Continuați la finalizarea achiziției”, veți fi redirecționat la următorul pas pentru a finaliza achiziția. În acest pas, trebuie să introduceți informațiile de livrare, să alegeți metoda de livrare și metoda de plată.
După ce completați toate informațiile și faceți clic pe butonul „Trimiteți comanda”, comanda dumneavoastră va fi plasată. Dacă comanda este trimisă cu succes, va fi afișată o notificare despre comanda trimisă cu succes cu un rezumat al produselor comandate și informațiile dumneavoastră. Veți primi, de asemenea, un e-mail la adresa de e-mail introdusă, care anunță primirea comenzii dumneavoastră.
Dacă aveți nevoie de ajutor pentru plasarea unei comenzi, vă stăm la dispoziție la adresa de email info@ma-laja.ro sau la numărul de telefon +40 735 045 786.
CÂND VOI PRIMI COLETUL?
Dacă produsul se află în stoc în depozitul nostru, vom expedia produsele în 2-4 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel.
Partenerul contractual pentru livrarea transporturilor este Packeta România, dar furnizorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, în cazul în care acest lucru îi va permite să îndeplinească mai eficient comanda. Livrarea are loc de obicei dimineața, iar înainte de livrare veți fi anunțat de către serviciul de livrare prin e-mail, Mesaj SMS sau apeluri.
CAT COSTA TRANSPORTUL?
Costul transportului normal este de 16,50 lei, iar prețul pentru livrare rapidă (2-4 zile) este de 21,50 lei.
CARE SUNT METODELE DE PLATA?
Puteți alege metoda de plată dorită la finalul achiziției. Puteți alege între: ramburs, card de credit sau PayPal. În cazul rambursului, trebuie să plătiți o sumă suplimentară de 9,90 lei. Puteți evita aceste costuri dacă plătiți cu un card de credit sau prin PayPal.
POT RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS?
Întrucât înțelegem că ați cumpărat produsul fără să-l vedeți sau să îl testați, vă permitem să îl returnați în termen de 14 zile fără explicații. De asemenea, puteți schimba produsul (de ex. pentru o altă dimensiune sau culoare) sau îl puteți returna dacă ajunge deteriorat.
Puteți citi mai multe despre retururi și reclamații AICI.
În cazul retragerii din contract, contactați-ne la adresa de e-mail de contact info@ma-laja.ro și veți primi instrucțiuni suplimentare.
CE ÎNSEAMNĂ GARANȚIA DE SATISFACȚIE 100%?
Suntem 100% atenți față de clienții noștri. Un client mulțumit este cea mai mare bucurie a noastră, așa că dorim să faceți cumpărături în magazinul nostru online fără griji și cu satisfacție. Produsele noastre sunt atent selectate și testate, deci, cu siguranță nu veți fi dezamăgiți când veți primi produsul comandat. Oferim o achiziție cu garanție și suntem, de asemenea, disponibili pentru toate întrebările dumneavoastră. Împreună construim relații reciproce bune care stau la baza unei atitudini respectuoase față de partenerii noștri: clienți, furnizori, angajați.
Întrucât înțelegem că ați cumpărat produsul fără să-l vedeți sau să îl testați, vă permitem să îl returnați în termen de 14 zile fără explicații. De asemenea, puteți schimba produsul (de ex. pentru o altă dimensiune sau culoare) sau îl puteți returna dacă ajunge deteriorat.
Puteți citi mai multe despre retururi și reclamații AICI.
În cazul retragerii din contract, contactați-ne la adresa de e-mail de contact info@ma-laja.ro și veți primi instrucțiuni suplimentare.
AVEȚI ÎNTREBĂRI?
Pentru orice întrebări suplimentare, vă stăm la dispoziție în fiecare zi a săptămânii de la 07:00 la 15:00 la numărul de telefon +40 735 045 786 sau la adresa de email info@ma-laja.ro.
Rămâneți conectat cu noiPartajați-vă e-mailul cu noi și vă vom trimite reduceri exclusive și cele mai recente știri.
Recenziile clienților
Nu există recenzii până acum.