Condiții de afaceri

CONDIȚII DE AFACERI

Malaja Roamania este administrat de KOMPETENTNOST DOO, Žolgarjeva 20, SI-2000 Maribor, e-mail: info@ma-laja.ro. Ca vizitator al site-ului nostru, vi se solicită să respectați toate condițiile enumerate mai jos. Prin examinarea sau utilizarea acestui site, utilizatorul recunoaște că a citit aceste condiții, le înțelege, le aprobă și le acceptă în întregime.

Condițiile generale privesc funcționarea Malaja Romania, drepturile utilizatorului și relația comercială dintre furnizor și cumpărător. Condițiile generale ale magazinului online au fost elaborate în conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor din Republica Slovenia (ZVPot), Legea privind protecția datelor cu caracter personal din Republica Slovenia (ZVOP-1), Regulamentul UE privind protecția Legii privind protecția datelor (GDPR) și Legea comunicațiilor electronice din Republica Slovenia (ZEKom-1).

PLĂȚI

Magazinul nostru virtual dispune de următoarele metode de plată:
– plata prin Paypal (+ 0,00 €)
– plata la livrare (+ 1,99 €)
– plata cu cardul de credit (Eurocard / Mastercard, Visa, Discover, American Express) (+ 0,00 €)

PREȚURI

Prețurile articolelor afișate în magazinul nostru virtual includ deja 22% TVA pentru alte produse. Costurile de expediere sunt prezentate în secțiunea aferentă.

COD PROMOȚIONAL

Codul promoțional include diverse avantaje pentru cumpărături și este limitat în timp. Codul promoțional activ poate fi găsit pe prima pagină a unei reclame, pe pagina unui anumit departament, prin anunțuri trimise prin poșta obișnuită sau prin alte mijloace media.

Cum pot folosi un cod promoțional?
Codul promoțional este motivul pentru care accesați pasul 1 al achiziției dvs. online: coș. Reducerea sau beneficiul vor fi luate în considerare imediat după aceea.

Newsletter

Utilizatorul este de acord să fie informat periodic despre noutățile de pe site, despre noutățile ofertei și despre promoții la abonarea la newsletter. Furnizorul se obligă să nu utilizeze sau să transmită în vreun fel adresa de e-mail a utilizatorului către terți. Utilizatorul se poate dezabona de la primirea buletinelor informative în orice moment.

PROCEDURA DE ACHIZIȚIE

1. Clientul poate comanda produsele dorite prin e-mail sau cumpărând în magazinul online. Cumpărătorul alege articolul dorit din magazinul online și confirmă cantitatea făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”.
2. Înainte de cumpărare, cumpărătorul are posibilitatea de a revizui comanda și de a introduce corecții cu privire la produsele selectate și cantitatea de produse selectate.

Ofertantul pregătește bunurile în termenul convenit, le trimite și informează cumpărătorul prin e-mail.

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Spuneți-ne în termen de 14 zile de la cumpărare că nu mai doriți produsul iar  în următoarele 30 de zile va trebui să returnați produsul achiziționat intact și nedeteriorat, în ambalajul original, cu etichete și factură . În termen de 14 zile de la primirea notificării, vom înlocui sau rambursa prețul de achiziție fără nicio întrebare sau îngrijorare. Singurul cost care vi se plătește este costul returnării mărfii – poștale de la dvs. la noi. În cazul unui schimb de mărfuri, veți plăti și costurile de returnare a mărfurilor – poștale de la noi către dvs.

GARANȚIE

Dacă informațiile despre garanție nu sunt disponibile, articolul nu este garantat sau informațiile sunt în prezent necunoscute. În acest din urmă caz, cumpărătorul poate contacta furnizorul care va furniza informații actualizate.

EROARE MATERIALĂ

Când este o eroare materială? Mai ales atunci când:
– articolul nu are funcționalitate care permite utilizarea normală
– un articol care nu se potrivește cu modelul livrat cumpărătorului, cu excepția doar a modelelor prezentate pentru notificare.

Cumpărătorul își poate revendica drepturile cu privire la o eroare clericală dacă ne informează despre eroare în termen de două luni de la livrare. Cumpărătorul trebuie să detalieze eroarea în mesajul de raport și să ne permită să investigăm problema. Cumpărătorul ne poate notifica personal greșeala, după care ni se cere să îi trimitem o confirmare de primire, o poate trimite și la magazinul de la care a fost achiziționat articolul sau la agentul vânzătorului cu care a încheiat achiziția.

LIVRARE

Curierul nostru este GLS, primul curierat rapid din Romania și prezent în 42 de țări din întreaga lume. GLS vă trimite o a doua notificare prin mesaj text în ziua livrării. În caz de ne-livrare, curierul lasă o notificare și revine în următoarea zi lucrătoare.

Livrarea este programată pentru 3 zile lucrătoare.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE

Politica de Confidențialitate

PLÂNGERI ȘI DISPUTE

Furnizorul respectă legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor. Ofertantul va depune toate eforturile pentru a-și îndeplini obligația de a stabili un sistem eficient de gestionare a reclamațiilor și de a desemna o persoană cu care, în caz de dificultate, Cumpărătorul poate conversa telefonic sau prin e-mail. Plângerea este trimisă prin e-mail info@ma-laja.ro. Procedura de soluționare a reclamației este confidențială.

Furnizorul este conștient de faptul că o caracteristică esențială a unui litigiu cu consumatorii, cel puțin în ceea ce privește soluționarea în instanță, este valoarea disproporționată a acestuia față de valoarea economică a plângerii și costurile legate de soluționarea litigiului. Acesta este, de asemenea, un obstacol major pentru consumator de a trece un litigiu în instanță. Prin urmare, furnizorul trebuie să facă tot posibilul pentru a rezolva orice litigii de comun acord.